Support

Onze support heeft alleen betrekking op transacties die u via Money2 heeft gedaan. Heeft u een vraag met betrekking tot het gebruik van uw PayPal-rekening? Dan kunt u terecht bij de officiële PayPal helpdesk.

  • Zodra u binnen uw PayPal-rekening op de knop "terugbetalen / refund" heeft geklikt, dan kan dit bedrag niet automatisch worden teruggestort naar uw bankrekening.

    Om dit bedrag terug te betalen op de bankrekening waarmee de oorspronkelijke iDEAL betaling is verricht, moet Money2 handmatige handelingen verrichten. Voor het verwerken hiervan brengt Money2 u € 5,- administratiekosten in rekening.

    Nadat u een "terugbetaling / refund" heeft bevestigd binnen uw PayPal-rekening is het niet mogelijk om dit proces te annuleren.

    Het resterende bedrag wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op uw bankrekening.

    Wij geven op verschillende plekken aan dat er administratiekosten in rekening worden gebracht:

    • - In de rechterkolom op stap 2 van het proces.

    • - Op de bedankpagina van het proces nadat u succesvol een iDEAL betaling heeft verricht.

    • - In de e-mail die u krijgt waarin we melden dat u de betaling op uw PayPal-rekening heeft ontvangen.

    • - Op de supportpagina van Money2 staat een uitgelichte vraag + antwoord

  • Uw betaling wordt binnen enkele minuten op uw PayPal-rekening bijgeschreven. In sommige gevallen kan dit, door een vertraging tussen de banken, tot 30 minuten duren.
  • Money2 is een dienst waarmee u binnen enkele minuten een nieuwe PayPal-rekening kunt aanmaken en deze direct aan uw bankrekening kunt koppelen door gebruik te maken van iDEAL. Uw bankrekeningnummer wordt bevestigd door het overmaken van € 1,- via iDEAL. Deze euro wordt vervolgens op uw nieuwe PayPal-rekening gestort.

    Indien u al een PayPal-rekening heeft, kunt u uw PayPal-saldo direct opwaarderen door geld over te maken via iDEAL. In beide gevallen wordt iDEAL gebruikt als versnelde autorisatie voor het controleren van bankgegevens.

    Money2 wordt ondersteund door PayPal en is onderdeel van MoneyMedic, welke officieel is geregistreerd bij Currence als CPSP (Certificaathouder Collecterende Payment Service Provider) iDEAL
  • Money2 biedt geen telefonische support. Om u goed van dienst te kunnen zijn moeten onze support medewerkers aanvullende informatie verkrijgen over uw transactie waaronder:

    - Het e-mailadres van uw PayPal-rekening
    - Het rekeningnummer waarmee de iDEAL betaling is verricht
    - De tenaamstelling van uw bankrekening
    - Het betalingskenmerk, beginnend met M2

    Deze informatie is telefonisch lastig te communiceren vandaar dat wij ervoor hebben gekozen om te werken met een ticket systeem in plaats van telefonische support.
  • Het gebruik van Money2 is gratis.

    Let op: Mocht u gebruik maken van de terugbetalen / refund functionaliteit van PayPal dan zullen wij € 5,- administratiekosten in rekening brengen.